News
Zdalne nauczanie uczniów cz.I
19.03.2020
Klasa I
Zgodnie z Państwa prośbą przesyłam pisemnie wytyczne do pracy w domu:
- nauka wiersza o tematyce wiosennej (każde dziecko otrzymało inny wiersz);
- nauka na pamięć tekstów piosenek na Dzień Patrona Szkoły (ksero);
-doskonalenie techniki czytania- wybór dowolnej lektury(bajka lub krótkie opowiadanie);
- wykonanie ilustracji do przeczytanej przez ucznia lektury-łączenie różnych technik plastycznych;
-wykonanie na konkurs plastyczny KARTY WIELKANOCNEJ (termin do 27.03.2020r.);
-wykonanie modelu zegara z przygotowanych i rozdanych dzieciom przez nauczyciela elementów;
-podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2 s.26;
-ćwiczenie polonistyczno-społeczne cz.2 s.26 i 27;
- ćwiczenie matematyczno-przyrodnicze cz.2 s.22 i 23;
- zeszyt do kaligrafii s.52 i 53;
- praca domowa w zeszytach przedmiotowych;
- utrwalanie wiadomości z języka angielskiego.
Dzieci. które były nieobecne w szkole mają nadrobić zaległości i uzupełnić materiał w ćwiczeniach.
Istnieje możliwość zabrania ze szkoły podręczników i ćwiczeń – SZKOŁA JEST OTWARTA.
Zajęcia komputerowe
Do zrobienia kolejna lekcja w podręczniku=zeszycie ćwiczeń z informatyki
SERDECZNIE POZDRAWIAM MOICH UCZNIÓW –WYCHOWAWCA KL.I
Klasa II
Klasa III
-
Nauczyć się na pamięć wiersza o wiośnie na konkurs recytatorski
-
Wykonać kartkę wielkanocną na konkurs plastyczny
-
Wykonać polecenie z domkiem z ćwiczeń polonistyczno-społecznych ze strony 46
-
Praca z lekturą „Afryka Kazika”
-
Napisać w zeszycie metryczkę książki
-
Napisać opowiadanie o wybranej przygodzie
-
Napisać swoją wymarzoną przygodę w Afryce
Zajęcia komputerowe
Do zrobienia kolejna lekcja w podręczniku=zeszycie ćwiczeń z informatyki
Język angielski
Wykonać resztę ćwiczeń z zeszytu ćwiczeń z rozdziału 4 oprócz słuchanek, ćwiczyć liczenie od 1 do 100, nauczyć czytać się komiks z końca rozdziału CHARLIE AND CHERRY oraz słuchać piosenki I WANT TO BUY AN ELEPHANT z podręcznika rozdział 4, robić zadania ze strony internetowej do naszego podręcznika http://elt .oup. com/student/goldsparks/?cc=ch&selLanguage=en.
Klasa IV
Plastyka
1.Wykonaj dekorację bożonarodzeniową.
2. Namaluj pracę plastyczną pt. ,,Wiosna” .format A3 Zastosuj barwy czyste, -akryle lub plakatówka.
Język polski
-
Proszę utrwalić pojęcia z lekcji: legenda, dramat, wydarzenia realistyczne i fantastyczne.
-
Utrwalić słownik teatralny (podręcznik –str. 188+ zeszyt)
-
Odmienić przez osoby we wszystkich możliwych czasach czasowniki: ,, bawić się ”, ,,zasnąć” – w l. poj. , ,, liczyć”, ,,ugotować ” - w l. mn.
-
Powtórzyć wiadomości po dziale IV(podręcznik –str. 195 i wykonać (Bartek i Kacper- w miarę możliwości )test z podręcznika str.-196-198 )
-
Czytać nadal ,,Baśnie” H. Ch. Andersena.
-
Przeczytać baśńCh.Perraulta,,Kopciuszek”-podr.str.200-205
-
Odpowiedzieć na pytania pod tekstem :1, 2, 5- ustnie, 3- pisemnie (Julek), 4 –pisemnie-wszyscy
-
Wykonać karty pracy
-
Wykonać ćwiczenia w,, Zeszycie ćwiczeń’’ (te, które pozostały niezrobione) do tematów : czasownik, przymiotnik, przysłówek, rzeczownik pisownia ,,nie” z różnymi częściami mowy.
-
Uzupełniać zeszyt lektur i zeszyt pracy dodatkowej –zgodnie
Przyroda
-
Powtarzaj zagadnienia do pracy klasowej o układach:
- pokarmowym
- krwionośnym
- oddechowym
- szkieletowym
- nerwowym
- rozrodczym
Tematy te były dokładnie omówione na zajęciach i wielokrotnie powtarzane ( str. 84-106)
-
W zeszycie napisz temat: ,, Choroby, którymi można się zarazić. Choroby przenoszone drogą oddechową”. Przeczytaj informacje w podręczniku str. 119 - 120, napisz krótką notatkę do zeszytu.
Język angielski
-
Naucz się odmiany czasownika havegoti użycia tego czasownika w zdaniach oznajmujących, przeczących i pytających – jest to tabelka, którą pisaliśmy w zeszycie.
-
Zapamiętaj słownictwo z ćwiczenia 1 str. 75.
-
Naucz się poprawnie czytać tekst ,, Tomek and friends” str. 76 na ocenę.
-
W zeszycie zapisz temat ,, Thisis my dog”. Possesiveadjectives.
my – mój
your – twój
his – jego
her – jej
its – jego
our – nas
your -wasz
their – ich
Przepisz do zeszytu ćwiczenie 2 str. 80 i w kółko zakreśl właściwy wyraz.
Matematyka
Przypomnij sobie poznane cechy podzielności liczb przez: 2, 3, 4, 5, 10.
1. Znajdź wśród podanych liczb liczby pierwsze: 3, 14, 80, 5, 11, 100, 19, 28.
Uzupełnij zdanie: Liczby pierwsze mają tylko ………….. dzielniki.
2. Znajdź wśród podanych liczb liczby złożone, a następnie wypisz jakie mają dzielniki: 3, 6, 12, 7, 17, 27, 66, 5.
3. Wykonaj rozkład na czynniki pierwsze podanych liczb: 12, 24, 65, 100, 125, 250, 88, 96.
4. Znajdź NWD par liczb 12 i 28, 50 i 150.
5. Wykonaj zadania z ćwiczeń: zadanie 3/41, zadanie 4/42
Informatyka
-
Powtórz poznane pojęcia z zeszytu i książki.
-
Przygotuj krzyżówkę z wybranych przez siebie pojęć.
Narysuj jak na lekcji kwadraty do wpisywania pojedynczych literek w programie Paint. Jeśli nie masz programu wykonaj pracę na kartce.
W edytorze tekstu zapisz hasła do krzyżówki.
Technika
Nauczyć się nazywać i rozpoznawać znaki drogowe z podręcznika ze strony37-41 (ostrzegawcze, zakazu, nakazu, wybrane informacyjne).
Wychowanie fizyczne
Ćwiczenia mięśni brzucha
- przygotowanie do sprawdzianu tzw. brzuszków. W ciągu 30 sekund wykonać jak największą liczbę powtórzeń skłonów tułowia z leżenia do siadu